抽风大侠

Bad Boys - Ofelia K

Saving hope剪辑版的BGM太撩人了,歌词+旋律简直是撩得人心痒痒~

Bad Boys - Ofelia K

You polish every word that you say

你的一言一语

Make em sound perfect

都让他们欢呼雀跃

How can I play

而我却手足无措

A game with someone cheating every round

每次你都玩弄着同样的把戏

Fooling everybody we meet

糊弄着在场所有人

With a velvet handshake

你那温柔的问候

And pearly white teeth

还有那纯净的笑容

I'm covered in faux fur

而我从头到脚

From head to feet

却穿着仿制皮衣


Bad boys

坏男人

They always get in the way

他们总那么碍事

With all their good moves

那优雅迷人的身姿

I really can't stay away

让我已深陷其中

Bad Boys

坏男人

They always get in the way

他们总让我心悠

With all of their good moves

那优雅迷人的步调

I make the same mistakes

也使犯了同样的错误


Ahhh~

啊~

Ahhh~

啊~


The guard is off duty again

保卫已经到点离去

He always leaves the door

他又忘把门带上

Wide open

门敞开着

And even though it's wrong

这终究是个错误

You go inside

你进来了

Fooling everybody but me

瞒过所有人但我自知清醒

I fix my hair real nice

泰然自若地梳理着头发

And you make the drinks

你弄了些酒

We both swallow

你我同饮而尽

On the count of three

就差数到三了


Bad boys

坏男人

They always get in the way

他们总让我心悠

With all their good moves

那优雅迷人的步调

I really can't stay away

我已无法挣脱

Why do you have to hold me

你为什么正搂着我

Under the waves and make it so

身体像溺在水中

I can't breathe, I can't think

无法呼吸 无法思考

Oh, I'll do anything you say

噢 我已身不由己


Ahhh~

啊~

Ahhh~

啊~


No one talks the way you talk

没人有你那样的搭讪方式

Nobody shuts me up or off

没人能让我冷静

I'm staring at a paper wall

我凝视着墙纸

Counting all the watermarks

细数着那些印纹

No one talks the way you talk

没人有你那样的搭讪方式

Nobody shuts me up or off

没人能让我冷静

I'm staring at a paper wall

我凝视着墙纸

Counting all the watermarks

细数着那些印纹

No one talks the way you talk

没人有你那样的搭讪方式

Nobody shuts me up or off

没人能让我冷静

I'm staring at a paper wall

我凝视着墙纸

Counting all the watermarks

细数着那些印纹

No one talks the way you talk

没人有你那样的搭讪方式

Nobody shuts me up or off

没人能让我冷静

I'm staring at a paper wall

我凝视着墙纸

Counting all the watermarks

细数着那些印纹

Bad boys

坏男人

They always get in the way

他们总让我心悠

With all their good moves

那优雅迷人的身影

I really can't stay away

我已无法自拔

undefined


评论
热度(3)
Primero comemos, entonces lo demás.

关注的博客